Gulliver

גוליבר וונוס

עיצוב מותג ואריזות לכמוסות צמחיות לגברים ולנשים המיועדות לשיפור התפקוד המיני וסיוע בחילוף החומרים והטונוס הכללי.

 

פתרונות עיצוביים

בשלב ראשון חילקנו את המותג באופן אסטרטגי לשני מותגי משנה נפרדים (גוליבר לגברים וונוס לנשים) מ2 סיבות עיקריות:

  1. לייצר תחושת חיבור חזקה יותר למוצר ולהתאמה האישית שלו לקהל היעד.
  2. לחזק את המוצר בכך שהוא יהפוך להיות מותג בפני עצמו. 

לשם האחידות וההבהרה ששניהם תחת אותה "מטריה" שמרנו על עיצוב תואם בגוונים שונים ועל לוגואים המתכתבים זה עם זה. בשניהם הסגנון והצבעוניות לבנה ונקייה כדי לשדר אווירה "רפואית" ולחזק את תחושת היעילות של המוצרים.

guliver logo

לוגו

מכיוון שכל מוצר מטופל כמותג עצמאי, יצרנו שני לוגואים שונים, אחד לכל מוצר. 

שני הלוגואים מורכבים משם המוצר תוך הדגשה מכוונת של האות 'V' המעצימה את נוכחותם של ויטמינים חיוניים במוצרים ומאזכרת את התרופה הרשמית לבעיות בתפקוד מיני. 

בצורה כזו האות V מתפקדת כמעין סמל לוגו בפני עצמו ומהווה בסיס להתרחבות פוטנציאלית עם מוצרים נוספים, כשכולם יאוחדו על ידי אלמנט ה-V המשותף. 

פרוייקטים נוספים שכדאי לבדוק