Sharper

Sharper תוספי תזונה

עיצוב מותג ואריזות לsharper המציעים תוספי תזונה טבעיים בצורת ג'ל למאכל המיועדים לסטודנטים. שארפר שואפים לשפר את המיקוד, האנרגיה והרגיעה ומציעים פתרון מעשי לסטודנטים המעוניינים לשפר את הביצועים הקוגניטיביים שלהם באופן טבעי. 

לוגו

הלוגו של Sharper הוא לוגוטייפ המורכב משם המותג. האות "A" מעוצבת כמשולש פתוח, בצבע ירוק בולט. משולש זה משמש כמטאפורה ויזואלית ומייצג פסגה שאליה סטודנטים שואפים להגיע. בחלל השלילי של המשולש ניתן להבחין בחץ הפונה כלפי מעלה ומחזק עוד יותר את המסר של המותג הדוגל בהתקדמות ומימוש פוטנציאל.

sharper logo
sharper packaging

עיצוב אריזות

הסגנון העיצובי בולט ונועז אך מינימליסטי מבחינת אלמנטים. 

הלוגו פשוט למראה כדי לתת עדיפות לשם המוצר שמשתנה מג'ל לג'ל. בצורה זו הדגש הוא על המוצר עצמו ועל היכולות שלו.

עיצוב האריזה עושה שימוש אסטרטגי בצבע, כאשר כל ג'ל – פוקוס, אנרגי ורילקס – קיבל גוון משלו לזיהוי קל ולהדגשת מהות המוצר. הבחירה בגוונים ניטרליים לאלמנטים עיצוביים נוספים באריזות מבטיחה גמישות למוצרים עתידיים. 

הסגנון הכללי והקומפוזיציה האלכסונית תופסים את העין ופונים ספציפית לקהל היעד הצעיר של המותג.

נעשה גם שימוש זהיר באלמנטים ירוקים, לרבות בלוגו ועל האריזה המרמז בעדינות על המהות הטבעית של המוצרים מבלי לשוות לו תחושה "ירוקה" מידי. הרעיון הוא לתת תחושה של מוצר הדומה בתכליתו למשקה אנרגיה אך עם טאץ' בריא יותר.

פרוייקטים נוספים שכדאי לבדוק