קארמלה

Caramella

עיצוב מותג ואריזות לקארמלה – מותג יוקרתי למוצרי טיפוח לעור ולשיער

מטרות המיתוג

מטרות המיתוג של קארמלה הן לבסס אותו כמותג טיפוח בינלאומי יוקרתי ואלגנטי, המציע חוויית טיפוח ייחודית ואיכותית לנשים בשוק האמירתי.

המותג מדגיש את החיבור העמוק בין טיפוח לתרבות הערבית באמצעות שימוש בחלב נאקות ומי הבניאס מהירדן, ומביא לראשונה את יתרונות המרכיבים הללו לעולם הקוסמטיקה באזור זה.

עם שלוש סדרות מרכזיות – אנטי אייג'ינג, חלב נאקות ומוצרים מועשרים במי הבניאס – קארמלה שואפת למשוך נשים שמחפשות מוצרים יוקרתיים ומוקפדים כחלק משגרת הטיפוח שלהן.

פתרונות עיצוביים

הפתרונות העיצוביים של קארמלה משלבים אלגנטיות ומינימליזם ליצירת מראה יוקרתי ומוקפד. השפה הגרפית מבוססת על פלטת צבעים המחלקת את המוצרים לשלוש סדרות מובחנות: ורוד עדין למוצרי אנטי-אייג'ינג (הצבע הראשי של המותג), חום ובז' למוצרי חלב נאקות, ותכלת למוצרים המועשרים במי הבניאס.

הלוגו הראשי מציג את שם המותג בלוגוטייפ קלאסי עם משחק מעודן באותיות, לצד גרסה נוספת של המונוגרמה CA, המופיעה גם כאלמנט גרפי על האריזות.
השימוש בסמל זה כאלמנט עיצובי נפרד מהלוגו הראשי מחזק את נראות המותג ויוצר זכירות גבוהה בקרב הצרכניות. העיצוב הנקי, בשילוב האלמנטים היוקרתיים, משדר תחושה של איכות, אלגנטיות וחוויית טיפוח פרימיום.

פרוייקטים נוספים שכדאי לבדוק