עיצוב מותג ושיום ביוטיקה, חנות מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה.

מיתוג ועיצוב אריזות
עיצוב מותג ושיום ביוטיקה, חנות מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה.
בשוק רווי חנויות ורשתות קוסמטיקה, המטרה שלנו הייתה ליצור לביוטיקה זהות גרפית ייחודית שתבדל אותה מהמתחרים, תבטיח זיהוי קל ותהיה זכירה. כדי להשיג את זה, החלטנו למתג אותה עם צבע מובהק ומזוהה לה. בחרנו בצבע קורל שמצד אחד שידר לנו יופי ונשיות ומצד שני עדיין ייחודי ולא חרוש ע"י המתחרים.
כדי לייצג את מגוון המוצרים בחנות, יצרנו אייקונים של מוצרי טיפוח וטואליטיקה, מהאייקונים יצרנו פטרן מותג שמלווה את העיצובים השונים למותג ומהווה חלק מהשפה הגרפית שלו.
השם שבחרנו לחנות "ביוטיקה" משלב את המילים ביוטי וקוסמטיקה ויוצר שם זכיר ומתגלגל.
הלוגו הראשי הוא לוגוטייפ העושה שימוש בשם החנות כדי לעזור בהטמעתו. האות B בלוגו עוצבה כלב המסמל את הקשר בין אהבה ודאגה עצמית לבין טיפוח ושגרת יופי. הלב מתפקד גם כסמל לוגו משני למותג ומאפשר לנו ורסטיליות בלוגו – גרסת שורה אחת שבה הלב הוא חלק מהשם, גרסת 2 שורות שבה הלב הוא סמל לוגו ומתחתיו השם וגם גרסה מקוצרת שבה הלב עומד בפני עצמו כסמל לוגו.
בנוסף, הלב משמש כאלמנט עיצובי עצמאי וגם משתלב בתוך פטרן המותג.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם