BH Pharma

BH Pharma

עיצוב מותג ואריזות לBH Pharma המציעים מוצרים פרא-רפואיים המבוססים על רכיבים טבעיים.

מטרות המיתוג

המיתוג של BH Pharma נועד לבסס אמינות וחדשנות בתחום המוצרים הפרא-רפואיים הטבעיים. המיתוג שם דגש על פונקציונליות ויעילות – המוצרים פשוט עובדים, תוך שימוש ברכיבים טבעיים ובפורמולות ייחודיות. המטרה היא להעביר מסר של איכות גבוהה וביצועים מוכחים ולמשוך קהל מגוון, מצעירים הזקוקים לפתרונות יום-יומיים ועד מבוגרים וספורטאים המחפשים פתרונות לבעיות ספציפיות.

פתרונות עיצוביים

השפה הגרפית של המותג מתבססת על צבע כחול דומיננטי בשילוב אימאג'ים באווירה טכנולוגית, המבדלים את המוצרים מהמתחרים שלהם בקטגורית המוצרים הטבעיים.

הבחירה בצבע הכחול נועדה להדגיש את האמינות המדעית ואת הבטחת האפקטיביות, במקום להתמקד במרכיבים.

הלוגו מינימליסטי ומלווה את שם המוצר באופן עקבי, כך שכל מוצר הופך לתת-מותג בפני עצמו אך עדיין מאפשר למותג הכללי להרחיב את קו המוצרים תוך שמירה על אחידות וזהות ברורה.

פרוייקטים נוספים שכדאי לבדוק