מיתוג מחדש לחברת הקוסמטיקה HB Dead Sea Minerals המתמחה במוצרי קוסמטיקה מועשרים במינרלים מים המלח.
מיתוג ועיצוב אריזות
מיתוג מחדש לחברת הקוסמטיקה HB Dead Sea Minerals המתמחה במוצרי קוסמטיקה מועשרים במינרלים מים המלח.
בעקבות שורה של אתגרים עם המיתוג הקודם, HB זיהתה את הצורך במיתוג חדש ואסטרטגי.
הבעיות הקיימות כללו מודעות נמוכה למותג, הסתמכות בלעדית על ים המלח כערך, ושפה ויזואלית מיושנת. יתרה מכך, הניסיון להציג את המותג כיוקרתי לא עלה בקנה אחד עם תג המחיר המשתלם של המוצרים.
יעדי תהליך המיתוג כללו ביסוס מודעות למותג, פנייה לקהלים חדשים, הגדרת ערכים ברורים למותג ויצירת שפה גרפית מגובשת. המטרה הייתה להציג זהות מותג מרעננת ומושכת יותר, המהדהדת ביעילות עם קהלים מגוונים.
המותג כאמור, התמודד עם מודעות נמוכה למרות נוכחותו בשוק. הלוגו המקורי שהיה עמוס ולא ברור, יחד עם הבלבול סביב שם המותג, הוסיפו לאתגר. כדי לתת לכך מענה, אומץ שם קצר וקליט, "HB", ועוצב לוגו חדש אשר מבליט ומבסס את שם המותג.
מבחינת מיצוב החברה וערכיה, המותג סבל מהסתמכות יתר על ים המלח וכתוצאה מכך תפיסה שלילית בקרב קהלים מסוימים. גם הניסיונות לשדר יוקרה התנגשו עם המחיר הנמוך ופגעו באמינות.
הפתרון כלל מיצוב מחדש של HB כמותג קוסמטיקה פונקציונלי, תוך שימת דגש על אפקטיביות במחיר נגיש. הטון של המותג הפך להיות ארצי ויומיומי, וים המלח הפך לתוספת הייחודית במוצרים, לא למהות שלהם. לשם כך נוסף ללקסיקון המותג הביטוי +MINERAL המדגיש את השילוב של מינרלים מים המלח עם מרכיבים נוספים. הסדרה הבסיסית של המותג נקראת מעתה מינרל+ ושאר הסדרות נקראות בהתאם למרכיב המרכזי שלהן (מינרל פפטיד, מינרל קרטין וכו').
פלטת הצבעים נשענת על הצבעוניות המזוהה עם ים המלח והאזור המדברי שסביבו.
הסגנון נקי ופשוט כדי לתרום לתחושה הפונקציונלית ורמת המחיר הנגישה.
מבחינה עיצובית, נעשה שימוש באלמנטים המשולבים זה בזה כמעיין קולאז' כדי לחזק את המסר של שילוב מנצח.
בתמונות פרסומיות משולבות דוגמניות עם מראה מגוון וטבעי יותר מבעבר. תמונות ים המלח מרומזות וכוללות תקריבים של בוץ או מלח כדי לתת דגש למרכיבים עצמם ונעשה פחות שימוש בתמונות "תיירותיות" של ים המלח.
אריזות המוצרים עוצבו מחדש בנראות נקייה ועדכנית ובקו אחיד ועקבי. המרכיבים העיקריים במוצר עומדים במרכז הבמה, בעוד ים המלח מוצג באופן פחות דומיננטי מבעבר ע"י השימוש במילה מינרל או בצורת חותמת ים המלח המחזקת את הרעיון שהוא האקסטרה שמתווסף למוצר ולא המהות שלו.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם