מיתוג מחדש לטייק 2, בוטיק בגדי וינטג’ ויד שנייה.

מיתוג ועיצוב אריזות
הצורך במיתוג מחדש לחנות עלה לאחר תקופה שבה היא התרחבה והעבירה את מוקד הפעילות המרכזי שלה מבגדי יד שנייה לבגדי וינטג’ ייחודיים.
הערכים המרכזיים של החנות עברו גם הם שינוי והטון עבר מקיימות, נשיות וחברתיות לאופנה כמקור לביטוי וייחודיות. קהל היעד החדש שהוגדר לחנות היו נשים בגילאי 25+, שאוהבות אופנה וקונות בגדי וינטג’ לא בגלל (או לא רק בגלל) הנושא הסביבתי אלא בשל הייחוד, האיכות והסיפור שעומד מאחורי הבגדים האלה.
הרעיון שעמד מאחורי המיתוג החדש היה לייצר שפה גרפית שאי אפשר להתעלם ממנה ומהנוכחות שלה – בדיוק כמו בגדי הוינטג’ הייחודיים בבוטיק והנשים שלובשות אותם. לפיכך, גם הלוגו וגם השפה הגרפית מתאפיינים בצבעים עזים ובולטים.
הפונט שנבחר ללוגו והסגנון הויזואלי הכללי מתכתב עם שנות ה70 ונותן וייב וינטג'י אבל לא כזה שנראה מיושן. הצבעוניות העזה משחקת כאן תפקיד מכריע באיזון האווירה הנוסטלגית ותורמת לתחושה של וינטג’ שמותאם לימינו, בדיוק כמו הבגדים בחנות.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם