Soul

Soul תוספי תזונה

עיצוב מותג ואריזות עבור Soul, מותג תוספי תזונה טבעיים. 

לוגו וצבעוניות

הלוגו של סול מזקק לתוכו את 3 אלמנטים – האות s שמציינת את שם המותג, עלה שמתקשר לעולם הטבע והצמחים ודמות ציפור הנוצרת מהשילוב של שניהם.

הציפור כדימוי מרכזי בלוגו מסמלת את הנפש, החיבור לטבע ואת השאיפה של המותג לשחרר את המגבלות שלנו עם קצת עזרה מהטבע.

צבע המותג הראשי – טורקיז ירקרק, מקשר גם הוא לעולם הטבע אבל בצורה מקורית ומעניינת יותר מאשר ירוק.

soul_logo
soul packaging

עיצוב אריזות

כדי לפנות לקהל הרחב ועדיין להציע פתרונות מותאמים, הוחלט לחלק את מוצרי המותג לסדרות: תוספים לנשים, תוספים לגברים, תוספים כלליים ותוספים המיועדים לספורטאים ואנשים פעילים. 

לכל סדרת מוצרים צבעוניות ייחודית לה אשר נבחרה בקפידה כדי להתאים לקהל היעד של הסדרה ולעורר אסוציאציות רלוונטיות. בבחירת הצבעים הראשיים לכל סדרה גם וידאנו שהם מספיק נייטרלים כדי להשתלב עם צבע המותג הראשי ועם הצבעים הנוספים שהתווספו לכל מוצר.

 

עיצוב האריזות נקי ופשוט עם שטחי צבע אחידים ומעט אלמנטים כדי לחזק את התחושה היעילה והיומיומית שהמותג רצה לשוות למוצריו. מבנה האלמנטים זהה בין אריזה לאריזה כדי לשמור על אחידות וזיהוי למותג למרות החלוקה לסדרות שונות.

פרוייקטים נוספים שכדאי לבדוק