אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות לפני שבונים מיתוג או מעצבים אריזה זה להבין למי אנחנו פונים.
הסגנון, הנימה והאווירה הכללית של העיצוב/מותג צריכים להיות מכוונים ספציפית לקהל היעד שאותו אנחנו רוצים לתפוס.
זה אולי יכול להשמע פשוט אבל לא מעט עסקים עושים הרבה טעויות דווקא בשלב הזה.
אני יכולה להעיד על עצמי שבתחילת הדרך גם אני עשיתי לפחות טעות אחת בנוגע לקהל היעד שלי…
אז הנה שלוש הטעויות הנפוצות ביותר שיצא לי להתקל בהם בתחום הזה:
- לנסות לפנות לכולם
זו אולי הטעות הנפוצה ביותר, המחשבה של לצמצם את קהל היעד נראית לא הגיונית, הרי ככל שנכוון ליותר אנשים ככה יש סיכוי גדול יותר שיקנו מאיתנו, לא? לא!
כשמנסים לדבר אל כולם מכוונים למכנה המשותף הנמוך ביותר וזה משאיר אותנו עם מסר גנרי וכללי שלא משכנע או משאיר רושם על אף אחד. - לא להכיר לעומק את קהל היעד
אחרי שממקדים ומבינים מי קהלי היעד הפוטנציאליים של המותג, חשוב מאוד להכיר ולדעת בדיוק מה מאפיין אותם וכך נדע איפה ואיך לפנות אליהם.
מומלץ לבנות פרסונת קהל מפורטת הכוללת מרכיבים דמוגרפיים ופסיכוגרפיים. - לא לדבר בשפה של קהל היעד
שפת המותג, גם הויזואלית וגם המילולית צריכה לתקשר עם הקהל הספציפי שאליו מכוונים.
כשעובדים על הליך מיתוג חייבים לקחת בחשבון את קהל היעד ולבנות שפה גרפית שתדע לדבר בדיוק איתו לשדר לו את הדברים הנכונים כדי ליצור אמון וקשר עם המותג.